Naša fešta!

Nasza 12-dniowa, słoneczna fešta dobiegła końca. Kiedy 14 lipca Region IPA Jastrzębie upychał ostatnią walizkę do autokaru, nikt z 50 osobowej grupy nie zdawał sobie sprawy jak szybko minie ten dopiero rozpoczynający się bośniacki sen.

Pierwszym przystankiem na trasie, był nocleg w hotelu tranzytowym w Chorwacji. Następnego dnia, gotowi i wypoczęci, ruszyliśmy w dalszą drogę. Po południu dotarliśmy na miejsce – do Neum w Bośni i Hercegowinie – gdzie czekał na nas czterogwiazdkowy hotel z super wyposażeniem i niebanalną historią. Przez kolejne dni mogliśmy odpoczywać, delektując się słońcem i kąpielami w jednym z dwóch hotelowych basenów lub w przejrzystym Morzu Adriatyckim. Podczas pobytu mieliśmy również okazję odwiedzić zabytkowy Mostar oraz Górę Objawień wraz kościołem parafialnym w Medjugorje, zwiedzić piękne miasta Chorwacji: Dubrovnik, a w drodze powrotnej Trogir, a także przepłynąć statkiem Dolinę Neretwy, w pięknych i romantycznych okolicznościach wraz z towarzystwem nenufarów, która to podróż zakończyła się poczęstunkiem, tańcami i integracją grupy. Niestety, wszystko co dobre kiedyś się kończy, a zatem i ten niezapomniany wyjazd musiał się skończyć. Żegnając Neum, podziwiając nowo wybudowany most, z przerwą na nocleg w Chorwacji, dotarliśmy szczęśliwie do Polski. Bardzo dziękujemy za wyjazd, piękną pogodę, wspaniałą atmosferę i czekamy na kolejną wycieczkę!