Zawody Strzeleckie IPA Knurów

W dniach 14 i 15 maja 2016 r. odbyła się wycieczka zorganizowana przez Region IPA Knurów wraz z Kołem Gliwickim Stowarzyszenia Emerytów i Rencistów Policyjnych.

W wycieczce udział wzięło 35 osób. W drogę wyruszyliśmy o godz. 8.00 udając się bezpośrednio na strzelnicę myśliwską w Goleszowie. Tam przeprowadziliśmy zawody strzeleckie, strzelając z dwóch rodzai broni długiej oraz z broni krótkiej. Pomimo nie najlepszej pogody, lekko siąpiącego deszczu, zawody przebiegały bez zakłóceń, a wszyscy uczestnicy byli bardzo zadowoleni. Nie czekając na podliczenie wyników, przemieściliśmy się do Ustronia, gdzie w hotelu spożyliśmy obiad i zakwaterowaliśmy się. Do godziny 18.00 wypoczywaliśmy indywidualnie, a następnie spotkaliśmy się na wspólnej kolacji połączonej z biesiadowaniem przy ognisku. Tam też ogłoszono wyniki zawodów strzeleckich. W kategorii mężczyzny zwycięzcom okazał się Mariusz Michnowski, drugie miejsce zajął Krzysztof Kwietniewski, a na trzecim miejscu uplasował się Bogdan Dudek. W śród kobiet najlepszą snajperką okazała się Małgorzata Kopernik, drugie miejsce zajęła Celina Piechniczek, a trzecie Joanna Dudek.
Śpiewy i rozmowy przy ognisku trwały do późnych godzin nocnych. Następnego dnia po śniadaniu o godz. 9.00 udaliśmy się na Małą Pętle Beskidzką, zabierając po drodze przewodnika, który to w bardzo ciekawy sposób przedstawił nam zwyczaje i historię tego rejonu. Po drodze odwiedziliśmy słynnego na całą okolice i nie tylko Kawuloka, muzeum pasterstwa oraz przepiękny Kościół Dobrego Pasterza w Istebnej. Pełni wrażeń wróciliśmy do hotelu, gdzie po zjedzeniu obiadu nastąpiło wykwaterowanie. Na zakończenie udaliśmy się jeszcze na Równicę, gdzie podziwialiśmy przepiękne widoki. W godzinach wieczornych, zmęczeni ale zadowoleni wróciliśmy do domów.